8 Şubat 2013 Cuma

Tuğba'nın Ardından...

Yazar: Tumtum zaman: 09:39
Go-kart yaparken feci bir kazayla hayatını yitiren Tuğba'nın ölüsünün ardından, görevli polislere diyorum ki; Allah belanızı versin lan!

İnsan bir güvenlik şeridi çekmez mi anında, oradaki insanları, çocukları uzaklaştırmaz mı, her polis memuru ölüyü ellemek zorunda mı, hele bir tanesi var elinde sigarayla kaldırıp çöp poşetini (!) altına bakıyor, ne görmeyi umuyorsa artık...

Sen olay yeri inceleme misin, kriminal uzmanı mısın, adli tıp doktoru musun, ne sikimsin ki kurcalıyorsun kızın ölüsünü? Basit bir memursun, bu ülkede herkesin çok kolay olabildiği gibi...

Bir kaç armut çıkacaktır şimdi eminim, kızın hatası falan diyeceklerdir, bi' siktirin gidin!

Bilmem ne federasyonu da açıklama yapmış "go kart pisti uygunluk için bize başvuru yapmadı" diye... Oldu anam, ben kaçak yapıyım, gelin benim kaçak olduğumu, sizin standartlarınıza uymadığımı görün, kapatın diyecekti değil mi? Sizin işiniz zaten bunun kontrolünü sağlamak değil mi? Bu go-kart aracını Türkiye'de satan kaç tane firma varsa iletişimde değil misiniz siz federasyon olarak? Adam evine süs diye o aracı alacak değil ya, gidip bakacaksın, kim kime, kaç tane o araçtan satmışsa, denetleyeceksin, uygun mudur, değil midir diye...

Ama nerede?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Altına imzamı atıyorum bu yazdıklarının.


Allâh kızın ailesine sabır versin, rahmet eylesin.

Adsız dedi ki...

helal olsun size içimdekini ayen dile getrmişsiniz.insan hayatı bu kadar ucuz işte ülkemizde. saygılar nuran

Tumtum dedi ki...

Maalesef tek yapabildiğimiz sonradan acımızı çıkartmak, elimizden bir şey gelmiyor, çok üzücü :(

Yorum Gönder

 

Tumtum Dükkan Düzenleme Tuba Çetinkayaya aittir. | TumTum Dükkan Facebook'ta!