12 Şubat 2013 Salı

Renkli Saç Boyaları Part 3

Yazar: Tumtum zaman: 16:33
Bu blog sayesinde kiminle tanıştıysam, hepsi güzel insanlar çıktı :)
Umarım böyle de devam eder ^_^
İnsanların mutluluğuna önce sebep olmak, sonra da şahit olmak inanın çok güzel :)
Bazısıyla elektriğimiz tutuyor, nerede nasıl tanıştığımı unutuyorum valla, sanki hep hayatımda varmış, ezelden beri arkadaşımmış gibi :)
Güzel duygular yani :)
Bir alışveriş sayesinde tanıştığım "Lady In Red"in yorumunu okuyunca bunları yazasım geldi :) Nereden nereye...


-Bu da 9.kez yıkanmasına rağmen hala mükemmel görünen kırmızı saçlar-
Yorum sizin...
:)

6 yorum:

Lady In Red dedi ki...

Yerim ya <3 ben de çok mutluyum seni tanıdığıma, hem yıllardır aradığım ama bir türlü bulamadığım kırmızı saç boyasını buldum, hem arkadaş olduk, kaç arkadaşıma daha verdim blogunu, zevkle takip ediyoruz, o saç bantlarından bir tane siyahta ben istiyorum :D
Yeni saçıma da çok yakışır, ay pek bir güzel oldum :P

Unknown dedi ki...

Wow I love your hair and it looks so healthy too.

Lady In Red dedi ki...

Thanks ba'be :* <3

Adsız dedi ki...

Aneam! ne güzel renk öyle o bee. iki yıkayınca turuncu olmaktan, çalı gibi kırık yarık saçlardan bıktım ben de.bana da çare!

Adsız dedi ki...

ama tereddütte kaldığım tek bir konu var.bu saç boyaları su bazlıysa yıkandıkça daha da kolay akması gerekmez mi mantık olarak? 9 kere yıkadım diyor hatun ya.. nasıl olur? olmaz ki? 9 çok:D

Tumtum dedi ki...

Su bazlıyı yanlış anlamışsınız siz :/
Badana boya yaparken de su bazlı boya tercih edin derler ya, duvardan daha kolay çıksın diye değil tabi ki, sağlığa zarar vermez, aksine daha kalıcıdır, vücuda temas ettiğinde su ile temizlenebilir diye :)

Yorum Gönder

 

Tumtum Dükkan Düzenleme Tuba Çetinkayaya aittir. | TumTum Dükkan Facebook'ta!