30 Ocak 2013 Çarşamba

Hediye Etkinliği 2

Yazar: Tumtum zaman: 11:16
Yine hunharca alışveriş yapmamın sonucu eve sığamama durumu gerçekleşti >.<
Böyle durumlarda bana daral geliveriyor, herşeyi gözden çıkartıyorum o zaman.
Öceden jumbo çöp poşetlerine "üzerinde etiketi duran sıfır eşyalarımı" atmışlığım çoktu, şimdi ise hediye ediyorum :)
Bu seferki çekilişimiz yine Facebook üzerinden, bu yüzden Facebook sayfamıza buradan ışınlanınız:
Tek kural var, profilimize arkadaş kazandırmak ^_^
Yani arkadaş listenizin tamamına "Arkadaş Öner" aracılığıyla bizi eklemeleri için referans olmanız.
Sonrasında çekiliş için bekliyorsunuz, bu kadar...
Lütfen uyanık arkadaşlar çıkıp da yine "Arkadaş önerdim" vs yazmasın çünkü gerçekten önerenler tarafından bildirim geliyor :)

Hediyeler:
1) 1 adet Siyah Kovboy Şapkası (Sıfır)


2) 1 adet Fark/DFR Şapkacılıktan Siyah Şapka (Sıfır)
Beyoğlundan almıştım, görseldeki ürünün siyahı, hiç kullanmadım.
Üzerine antik bronz üçgen zımba ekledim.  


3) 1 adet Yuvarlak Çanta  (Sıfır)
Üzerine antik bronz piramit zımba eklemiştim kullanırım diye ama fırsat olmadı.
O kadar çanta varken buna sıra gelmedi.  



4) 2 adet Yaka Kolye  (Sıfır)
Yine ben yaptım ^_^ Daha önceki çekilişimizde de yaka kolye vermiştik, pek memnun kalındı :)








0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tumtum Dükkan Düzenleme Tuba Çetinkayaya aittir. | TumTum Dükkan Facebook'ta!