11 Ocak 2013 Cuma

DIY Projeler ^^

Yazar: Tumtum zaman: 16:30
Ben de DIY projeler yapan bloglar kervanına katıldım ^^
Aslında hep yapıyordum zaten, ilk kez paylaşmış olacağım blogta.
Bu kez, hep kendime çalıştım. Hazır 'spike' ve 'yaka-papyon' modası geçmeden kendime bir kaç tane daha ekleyeyim istedim.
Bunun için ilk başta kendime evde bulduğum saten kurdaleden hazır fiyonkla işe başladım, üzerine 6 mm'lik ayaklı altın sarısı yuvarlak zımbalardan kondurdum.

-Öncesi ve sonrası-

Arkasına da broş iğnesini sıcak silikonla bastım.
Ta-taaam!
Gömleklerime takacağım şirin mi şirin bir papyonum oldu ^^

Derken, gözüm kenarda köşede uzun zamandır birşeyler yapmam için bekleyen keçe parçasına ilişti.
 Bir zamanlar internetten bir 'yaka kolye' kalıbı bulmuştum. İsteyenler aşağıdaki resmi büyüterek çıktısını alabilir:

Kalıbı çıkarttım eve keçeme uyguladım. Yalnız belirtmek istiyorum ki, bu kalıbın yaka yuvarlaklığı hoşuma gitmedi =/ 
Çok sert ve kavisi iyi değil. Bu yüzden ben biraz daha yuvarlattım sonrasında ama o kısmın fotoğrafını çekmemişim. Siz kendi isteğinize göre yuvarlatabilirsiniz.

Üzerine de dikilebilir zımba yaptım ^^ 


Son olarak da, yine bir köşede can çekişen suni deri parça kumaşımdan, komple bir yaka yapayım dedim.
Bunun için kalıp olarak, taaaaaaa fi tarihinden kalma 'gerçek' okul yakası kullandım ^^




Üzerine de yine ayaklı 7 mm'lik yıldız zımba yaptım ^^
Kendim için çalıştım bugün.
Sonuçtan memnunum :) Tavsiye ederim...


Bu arada, zımbalar Facebook sayfamızda hala satışta.
Yoksa siz hala almadınız mı? :)





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tumtum Dükkan Düzenleme Tuba Çetinkayaya aittir. | TumTum Dükkan Facebook'ta!