19 Aralık 2012 Çarşamba

Zımpara Makinesi

Yazar: Tumtum zaman: 03:29
Başlık ne alaka demeyin >.<
Bloga koymaya üşendiğim bir sürü ahşap boyama ürünüm var ve bana en lazım olan şeylerden birisi"zımpara makinesi"
Koçtaş, Bauhaus tarzı yerlere baktım fakat ev tipi bir şey bulamadım, zaten olanlar da benim için pahalıydı.
Ben de http://www.evidea.com 'dan sipariş verdim bir tane, üstelik üye olanlara indirim kuponu veriyorlardı.
60 TL ve üzeri alışverişlerde 15 TL indirim vardı.
Deneyeyim diye aldım gitti, 33 TLcik hem de! 
Şimdi alakası olmayan insanlara tuhaf gelebilir ama ihtiyacı olanlar zaten makinenin fiyatlarını biliyorlardır, o yüzden fikir olsun dedim :)
Akçalı marka sprey boya da aldım, mis mis...
Yakında ahşaplarımı da eklerim bloga ^_^

PS: Makine cayır cayır çalışıyor valla! Tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tumtum Dükkan Düzenleme Tuba Çetinkayaya aittir. | TumTum Dükkan Facebook'ta!