Sorun şu ki; hepsiburada.com'dan 2 adet Kodak marka fotoğraf makinesi aldım ve 2si de aynı zamanda bozuldu. Servise gitti ama tamir edilemiyormuş bu yüzden ücret iadesi yapacaklarmış. Mecburen hay hay dedik. Ki bana kalsa, kabul etmezdim çünkü her ne kadar Kodak batmış olsa da, koskoca şirket ölmedi yani CEO'su falan değişir ya da ne bileyim başka firma satın alır yine devam eder piyasada. Ama makinelerden birinin arızası sadece plastik pil kapağındaki zorlamaydı :) Bunu bile yapamayacak konuma düşmüş Kodak :) vah vah...
Ben hemen hepsiburada.com'u arayıp alışveriş yaptığım kredi kartının kapalı olduğunu, ücretin başka hesaba yatırılmasını istedim, IBAN bilgilerimi verdim, sanıyorum ki para hemen yatacak.... (Bknz: Nah)1 gün, 2 gün, 3 gün derken para falan yok hesapta. Sonra çağrı merkezini aradık, iadeniz tahsilat yapılan hesaba yatmıştır dendi! Ya siz salak mısınız? Ben boşuna mı yeni IBAN verdim, la havle... Parayı alalım da gerisi mühim değil derken, o kredi kartı ek kart olduğu için parayı benim bankadan alamayacağım, asıl kart sahibinin (annem) alabileceği söylendi mi... Çok güzel ^_^ Nasıl sakinim, anlatamam... Mecburen kadın 2-3 gün banka yollarında süründü ama bir terslik var ki; para karta yatmamış.
Tekrar çağrı merkezini aradık. Çalışanları sanırım bir sınavla alıyorlar ve sınavın geçerliliği çok düşük =/ Çünkü hepsinin zekası aynı. Ben diyorum Ankara, onlar diyor götüm kara... Tövbe yarabbim...
-Hanımefendi/beyefendi paramın yattığını söylüyorsunuz ama hesabımda yok, işleme dair dekont alabilir miyim?
-İsteğinizi finans bölümüne iletiyorum.
-?!!?!?!?!
24 kez arayıp dekont istedim, 17 kez "İadeniz tahsilat yapılan hesaba gönderilmiş" maili geldi :') Gülüyorum ağlanacak halime... En sonunda, nasıl olduysa dekontu mail attılar -ki atmaz olsalardı.
ÖDEME BENİM ADIMA BİR BAŞKA BANKAYA YAPILMIŞ AMA BENİM O BANKAYLA HİÇBİR ALAKAM YOK, NE HESABIM VAR NE KREDİ KARTIM HATTA BANKANIN KAPISINDAN BİLE GEÇMEDİM BUGÜNE KADAR!
Şok üstüne şok yaşıyorum yahu! Basbayağı hesap numarası, IBAN falan, adım-soyadım, o kadar para... Ama benimle hiç alakası olmayan bir banka. O bankayı arayıp soruyoruz parayı, o bankada da yok para! Sanırım bu gerizekalılar isim benzerliği falan fişman başka birine yatırdılar benim parayı :/
İşte tüm bu sorunları kahrolası çağrı merkezine iletmeme rağmen bana gelen mail yine "Ödemenizi tahsilat yapılan hesaba iade ettik" oldu. Allah belanızı versin sizin! Çağrı merkezi çalışanları kapalı kredi kartına yattığını söylüyor paranın, finans bölümü dekont atıyor başka bankaya yattığını söylüyor. Kurumun daha kendinden haberi yok. Bu sorunu çözecek muhattap da bulamıyorsunuz :S Müşteri temsilcisi deseniz... Beni böyle temsil edecekse hiç etmesin daha iyi... sikayetvar.com'da hepsiburadayla ilgili yazılan şikayetleri görmeniz lazım, adamın birine hala 3000 TL ödememişler, diğeri 2010'dan beri ödeme bekliyor... Peh... Ben şurda 200 TL'mi kaptırmamak derdindeyim, 3000 liramı ödemeseler valla İstanbul'da basarım onları!
Sonuç olarak, yaptığım araştırmalar ve sorup soruşturmam sonucunda, başına böyle talihsiz bir olay gelen varsa, onlara yol göstermek amacıyla, örnek dilekçemi koyuyorum:
ANKARA CUMHURİYET
BAŞSAVCILIĞINA
MÜŞTEKİ : **********
T.C. Kimlik No: ****************
Adres: ***************
Adres: ***************
ŞÜPHELİ : D-Market Elektronik Hizmetler Ve Ticaret A.Ş.
www.hepsiburada.com
Kuştepe
Mah. Mecidiyeköy Yolu Cad. No:12 Trump Towers Kule
Şişli/İstanbul
SUÇ : ŞAHSIMA AİT OLAN PARANIN İADE EDİLMEMESİ
SUÇ TARİHİ : 16/ 01 / 2013
AÇIKLAMALAR :
www.hepsiburada.com sitesine *******hotmail.com mail adresiyle üyeyim.
www.hepsiburada.com sitesine *******hotmail.com mail adresiyle üyeyim.
18.01.2012 tarihinde 35500669 sipariş numarasıyla iki adet
fotoğraf makinesi satın aldım ve karşılığında 198 Türk Lirası ödedim.
06.12.2012 tarihinde, iki fotoğraf makinem de arızalandığı için
servise gönderdim. 11.01. 2013 tarihinde, ürünlerin arızalarının
giderilemediği, bu yüzden para iadesi yapılacağı bilgisini aldım ve para
iadesini kabul ettim.
16.01.2013 tarihinde ürün bedelinin, ödemeyi yaptığım Garanti
Bankası’nın kredi kartına iade edildiği bilgisini aldım ve bankamla yaptığım
görüşmeler sonucunda böyle bir ödeme yapılmadığını öğrendim. Bu süreç esnasında, defalarca siteye mesaj
attım, 24 kez çağrı merkezi yetkilileriyle görüşme yaptım fakat kendileri bu
konuda çok ilgisizlerdi, tam 17 kez bana aynı maili gönderdiler. Sorunumu
çözecek herhangi olumlu bir yaklaşımla karşılaşmadım.
23.01.2013 tarihinde ödeme yaptıkları işleme dair dekonta
ulaştım. Söz konusu dekonttaki bilgiler şahsıma ait değildir. Dekontta
belirtildiği gibi, benim T. Ekonomi Bankası’nda herhangi bir hesabım
bulunmamasına rağmen, şahsıma ait olan 198 TL’lik bedel
TR360003200020500000035981 IBAN hesabına yatırılmıştır. T. Ekonomi Bankası’yla yaptığım görüşmelerde
de, belirtilen 198 TL’ye rastlanmamıştır. Param ne Garanti Bankası’nda ne de T.
Ekonomi Bankası’nda yoktur.
Çağrı merkezi yetkilileri ve finans departmanının bana
verdiği bilgide, ücretin Garanti Bankası’na yatırıldığı söylenmesine rağmen
gönderdikleri dekontta T. Ekonomi Bankası’nın 260918 EFT Referans Numaralı
bilgileri yer almaktadır. Kurum, kendi içerisinde dahi çelişmektedir.
Sonuç olarak, siteyle uzlaşmaya çalışsam karşı taraftan
herhangi bir adım göremedim. Hakkım olan parayı alamadığım gibi, 24 kez özel
çağrı merkezini aradığım için yüklü bir telefon faturası ödemek zorundayım.
Sonuç olarak, bu süreçte maddi-manevi zarar gördüm.
DELİLLER : Siteyle yapılan yazışmalar, mailler ve ödeme dekontu dilekçeye eklenmiştir.
TANIKLAR: *********
HUKUKİ NEDENLER :
SONUÇ VE İSTEM : Yukarıda kısaca açıklandığı üzere şüpheli hakkında kamu davası açılmasına ve cezalandırılmasının sağlanmasına, hakkım olan ücretin tarafıma iade edilmesine karar verilmesini saygıyla talep ederim. 25/01/2013
MÜŞTEKİ
Adı ve Soyadı
İmza
Adı ve Soyadı
İmza
Haa bir de şu var; hatalı olduklarını anladıkları zaman, asla cevap vermezler :D Ne siteden ne Facebook'tan :D
2 yorum:
Gerizekalılar diyorum başka da bir şey demiyorum..Umarım kısa zamanda sonuçlanır :)
Teşekkür ediyorum destekleriniz için. Para kolay kazanılmıyor tabi ki, hakkım olan parayı bırakmayacaktım onlara zaten ama komik olan şu; beni bu kadar süründürüp rezil ettikten sonra 24ünde "size dava açacağım" diye mail attım, elimdeki belgeleri ve dilekçemi de gönderdim. 25 ocak sabahı param hesabımdaydı! hem de benim yatırılmasını istediğim hesapta :) Yani illa dava mı açıp korkutalım sizi işinizi iyi yapmanız konusunda :) Ama pes etmedim, o 0 850 ile başlayan çağrı merkezini toplamda 150 dk aramışım, oraya saçtığım telefon faturası için vereceğim dilekçemi.
Yorum Gönder